Kardol Autobedrijf

Mobiliteitsservice van Mitsubishi

 

Wanneer u voor een Mitsubishi kiest, kiest u voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Mocht u toch om wat voor reden dan ook, toch langs de weg komen te staan, dan biedt de Mitsubishi Mobiliteitsservice uitkomst. Wanneer uw Mitsubishi bij ons in onderhoud is, is deze dienst bovendien geheel gratis. De dekking van de Mitsubishi Mobiliteitsservice wordt telkens met 1 jaar verlengd bij iedere onderhoudsbeurt, zolang de auto bij een officiële Mitsubishi dealer in onderhoud blijft. Zo bent u altijd verzekerd van pechhulp.

 

 

Mitsubishi Mobiliteitsservice helpt u in heel Europa!

 

Wanneer u recht heeft op Mitsubishi Mobiliteitsservice kunt u altijd op ons rekenen. Niet alleen in Nederland maar ook in de rest van Europa staat onze alarmcentrale (+31 (0)592 - 390 871 ) 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar. U wordt in het Nederlands te woord gestaan en wij helpen u zo snel mogelijk weer op weg. Kan de auto niet ter plaatse gerepareerd worden? Geen probleem, indien mogelijk wordt u zo snel mogelijk naar de dichtstbijzijnde Mitsubishi dealer of servicepunt gebracht. Mocht u stil komen te staan in Nederland dan heeft u ten tijde van de reparatie recht op vervangend vervoer gedurende 2 werkdagen.

 

Aanvullende kosten eventueel ook gedekt door Mitsubishi Mobiliteitsservice

 

Wanneer u extra kosten maakt voor het afslepen, verblijf of anderszins terug reizen vanaf uw bestemming omdat reizen met uw auto niet meer mogelijk was kunt u deze kosten indien als onderdeel van de Mobiliteitsservice. Uw declaratie wordt zsm beoordeeld en vergoed wanneer deze onder de dekking valt. Het declaratieformulier vindt u hier.

 

Meer weten over onze Mobilieitsservice?

 

Wilt u meer weten over onze mobiliteitsservice bekijk dan de algemene voorwaarden Mitsubishi Mobiliteitsservice of neem contact op met onze vestiging in Nijmegen of Tiel.

 

Contactgegevens